19.8.2012

Hyvä viikko takana

Meinasin tänään olla laiska, mutta kävimpä sitten vielä tässä äskettäin pienellä lenkillä. :)




Jos vähän summaisin tätä kulunutta viikkoa, että miten on mennyt tavoitteisiin nähden.

Liikunnan määrään olen äärimmäisen tyytyväinen. Nollasta lähdetty ja tällä viikolla olen käynyt kuudesti lenkillä ja liikkunut sen tunnin vähintään per päivä. Väliin jäänyt päivä saa olla vaikkapa lepopäivä. :) Olisin halunnut jaksaa tehdä päivittäin kahvakuulalla harjoituksia mutta ne ovat jääneet. No, kahvakuulaharjoitukset otan mukaan vähitellen.

Muut tavoitteet liittyivätkin sitten tavalla tai toisella ruokaan. Ruuan suhteen on mennyt ihan  hyvin. Olen syönyt pääasiassa salaatteja tai lämpimiä kasviksia höystettynä jollakin proteiinin lähteellä. Aamupala on monesti jäänyt väliin jos olen nukkunut pidempään. Ateriavälit ovat saattaneet olla pitkiä mutta olen oppinut tunnistamaan nälän, jota en ole tainnut valovuosiin tavata. :) Päivittäinen energiamäärä on vielä liian pieni (600-1000kcal/pvä) mutta luulen sen korjaantuvan töihin mennessä kun tulee rutiinimpaa arkea eikä enää lomailla. :)

Vettä olen juonut enemmän kuin aiemmin, mutta edelleen se ei maistu hyvältä muulloin kuin lenkin jälkeen. Eli jatketaan harjoituksia.

Vaa'alla tulee käytyä päivittäin mutta monesti olen jo iltapäivällä unohtanut aamupainon, joten en taida niin kauheasti stressata päivittäisistä painon muutoksista. :)




Jos vielä iltapalaksi rahkaa ja marjoja. :)

Kaikille energistä ja mukavaa alkavaa uutta viikkoa! :)

2 kommenttia: